2010. június 20.

Ma a fészbúk először elszomorított.
Mert ugye meg lehet adni, hogy az adott tanintézmény melyik évfolyamát boldogítod, magyarán a szép angolszász hagyomány alapján lehet tudni, hogy mikor végeztél, vagy mikor fogsz végezni. A legtöbb ismerősömnek ez a rublika valahogy úgy néz ki, hogy Valamelyik Egyetem '11. Lassan időszerű lenne vennem egy mély levegőt és átírnom a végzésem évét 2014-ről 2015-re...

Aztán viszont mosolyt csalt az arcomra a fácse.
Találtam ugyanis egy olyan csoportot, aminek az a neve, hogy
"- Akkor ez a diploma neked végülis milyen végzettséget ad?
- Megüsselek? "
Ha én egyszer elvégzem ezt a szart, tőlem nem fognak ilyen furkóságot kérdezni, az is biztos... akitől meg megkérdezik, az ne kezdjen el agresszívkodni, hanem gondolja át az életét és kezdje el gyakorolni azt a mondot, hogy "itt fogyasztod?"

7 megjegyzés:

Bögre írta...

ez sértés, én is tagja vagyok a csoportnak. a legtöbb nyelvszakostól megkérdezik, de szerintem fizikustól ugyanúgy.

Koppany írta...

Én viszont +1-et adok :)
Meg is hívtalak az ezzel kapcsolatos zártkörű facebook-csoportomba "bölcsészek kíméljenek" jeligével.
Én kémikus vagyok, de tőlem érdekes módon nem szokták megkérdezni :P

Bögre írta...

persze, hülye bölcsészek.

clark.kent írta...

@Bögre: sok mindenkitől megkérdezik, sok mindenkitől meg nem - kartól függetlenül. Ebben a bejegyzésben nem is említettem meg a bölcsészeket (akik amúgy sok szakot képviselnek, úgyhogy csúnya dolog részemről az általánosítás).
Ez a klub azért mosolyogtatott meg, mert egy régi mondás szerint (nem tudom, ki mondta), ha valaki nem tudja egy összetett mondatban megfogalmazni, mit csinál, úgy hogy egy nyolcéves gyerek is megértse, akkor valószínűleg egy sarlatánnal állunk szemben. Például minden ovis tudja, mit csinál egy pék, de az nem feltétlenül világos számára, hogy egy-egy büfémenedzser mennyivel teszi szebb hellyé a világot.
Amúgy mi történt a blogoddal? Vagy csak én nem érem el mostanában?

Bögre írta...

nem is miattad írtam. a blogot töröltem pár hete, mer' az agyamra ment. helyette olvasd a Ferivel közös okosságunkat:
http://vannalatokterasz.freeblog.hu/

már ha eddig nem lettél fanatikus rajongó :D

Névtelen írta...

az a csoport okkal jött létre..és az az élelmiszermérnök aki még egy 20évesnek sem tudja elmagyarázni 1 mondatba,hogy ha felnő mi lesz belőle igenis nem sarlatán:)

clark.kent írta...

Biztosra veszem, hogy ha egyszercsak eltűnne a világon minden ember, aki nem tudja egy mondatban megfogalmazni, mit csinál, az sokkal súlyosabb következményekkel járna az emberiség számára, mint ha azok dematerializálódnának, akik pár szóban össze tudják foglalni... elvégre kinek van szüksége például tanárokra?
Drága Névtelen, biztos vagyok benne, hogy kiváló élelmiszermérnök lesz belőled, és egy sokkal jobb hellyé varázsolod majd ezt a nyomorúságos világot. Csak így tovább! :)