2010. november 27.

Szeretett Szerveim II.

Iris
Kifejezetten sekélyes dolog, de a szivárványhártyámat azért szeretem, mert szép. Nem valami különleges dolog, egyszerűen csak gyönyörű világosbarna szemem van, aminek a pereme kicsit sötétebb. Arról nem is beszélve, hogy állandóan huncut fénnyel csillog benne az értelem.

Egyszer a villamoson véletlenül szóbaelegyedtünk egy részeg csövessel; éppen próbált minket a furkóságaival kábítani, mikor egyszer csak minden előzmény nélkül, teljesen elérzékenyülve annyit mondott:
- Hogy lehet valakinek olyan szép szeme, mint magának?
Én kapásból a csoporttársnőm felé fordultam, akinek tényleg híresen szép, ekkora - és most közben a kezemmel mutatom, hogy valóban baszottul hatalmas - kék szeme van, szóval odafordultam és mondtam neki, hogy lesz szíves illedelmesen fogadni a bókot, ha már kapta, de a csöves félbeszakított:
- Nem neki... magának!

Lényeg a lényeg, szép szemem van.

2 megjegyzés:

Bögre írta...

tetszik, hogy ilyen szerény vagy :D

clark.kent írta...

Hát na... nem vagyok se gyönyörű, se jóképű, de a szemem az tényleg szép :D