2011. május 16.

Nem értek a popzenéhez... Düsseldorfban terem?

Bár nem vagyok szakértő - lévén, hogy kerülöm a mainstream fitymacsattogtatást, mint csupasz segg a smirglipapírt -, az eurovíziós dalfesztivál néhány döntős dalát megtekintve mégsem értem, min kell meglepődni.

Úgy értem, ha egy művészi dalversenyről van szó, mi csodálkozni való van azon, hogy egy roppant gyengécske dallal nem lehet nyerni? Arról nem is beszélve, hogy az előadó sem az eyecandy faktort, sem pedig a kecsességet nem viszi túlzásba...

Ha pedig maga a fesztivál nem több, mint egy geopolitikai népszerűségi verseny, akkor meg tényleg mi okunk a döbbenetre? Könyörgöm, majd' száz éve a kisantant egészségesen gyűlölködő gyűrűje veszi körbe országunkat, ráadásul a kevés barátunkat és mondvacsinált (nyelv)rokonunkat is leszarjuk, amikor nekünk kell pontokat adni.

Én csak azon vagyok meglepődve, hogy mindenki meglepődött...

2 megjegyzés:

annalight írta...

számomra ez az egyetlen elfogadható vélemény eddig, amit az egészről olvastam.

clark.kent írta...

Köszönöm :)