2011. június 19.

Öncélú Reklám Rovat

Mert amúgy én nem szoktam beszállni az ilyen fészbúkos, lájkolós versenyekbe. Úgy vagyok vele, hogy többségük hülyeség, és ha valamelyik kivételesen nem az, akkor sem zavarom meg spamekkel az ismerőseim lelki nyugalmát.
De amikor a Hegyalja Fesztivál meghírdetett egy pályázatot a hivatalos welcome drink címkéjének megtervezésére, botcsinálta grafikusként annyira magaménak éreztem a feladatot, hogy nem tudtam ellenállni a kísértésnek. Beszálltam.
Az alábbi linken megtekinthetitek a grafikát - és ha már arra jártok, dobhatnátok rá egy lájkot is. Először a
csoportra, aztán magára a képre. Tudjátok, hogy megy ez... Kösziii :))

Ha meg esetleg, meg is osztjátok, reklámozzátok, terjesztitek, akkor triplán hálás leszek :))

Nincsenek megjegyzések: