2012. május 26.

Megjelent egy a bőröm színénél valamivel sötétebb kör a bal alkaromon, aminek lyukas a közepe. Kifejezetten szabályos. Nincs megduzzadva, nem érzékeny, nem viszket, nem is igazán piros... sose láttam hasonlót. Éppen ezért, valamint hülye helyzetéből adódóan észre sem vettem volna, ha nem pillantom meg a tükörben.

Orvostanhallgatóként természetesen öt perc leforgása alatt minden elképzelhető egzotikus betegséggel diagnosztizáltam magam, de valójában fingom sincs, mi lehet ez. Még egy tisztességes lyme-kór sem jöhet szóba, mert akkor az én mintámnak pont az inverze virítana rajtam szép piros színben tündökölve.

Leszűkítettem a dolgot a három legvalószínűbb lehetőségre; szavazzátok meg, melyik a nyerő!

1. "Mégiscsak lyme-kór lesz az, csak ilyen geci, mutáns változat. Rábasztál."
2. "Hülye vagy. Bebasztad a tested valahova, azt' olyan degenerált vagy, hogy nem tűnt fel."
3. "Testvéreim, megjelent a jel! Eljött hát! Boruljunk térdre galaktikus urunk, Xappufikli tizenharmadik reinkarnációja előtt."

2 megjegyzés:

Mini Mom írta...

Ha lyme kórod lenne azért az más tünetekkel is járna, de nem? :)

Szerintem beverted miközben elraboltak a földönkívüliek.

clark.kent írta...

Már nem is látszik ;)