2012. június 20.

# 600

So it all comes down to this. One exam to rule them all, one exam to decide my fate...

Valahogy ilyen hangulatban indultam el hajnalban élettan "C" vizsgára. Fertelmesen szar tételeket sikerült kihúznom, de küzdöttem és végül - nem kis részben annak köszönhetően, hogy hosszú perceket értekeztem a sör diuretikus hatásairól - sikerrel jártam, így most egy élettan szigorlat büszke tulajdonosa vagyok.

Az alábbi képet nagyjából két éve fabrikáltam az élettan kollokvium abszolválása után, de aktualitásából azóta sem vesztett semmit.


Az utóbbi időben szinte folyamatosan jelentkező encephallosaim miatt teljesen elfelejtettem megemlékezni róla, de június hetedikén volt három éves a blogom. Jupííí.

Ez pedig a jubileumi hatszázadik bejegyzés volt. Még jupíííbb.

Nincsenek megjegyzések: