2012. július 23.

Hegyalja #1

No, hát hazatértem Hegyaljáról. Már nem most, még vasárnap hajnalban evakuáltam magam ötletszerűen a kempingből, így reggelre haza is értem Miskolcra. De a megpróbáltatásoknak ezzel még nem volt vége: kivakartam magam az egyhetes mocsokból, aludtam néhány órát és elindultam Mályiba PR gyűlésre.

Az van ugyanis, hogy a PR Bizottságunk legnagyobb része miskolci. Ebből is levonható a következtetés, hogy a borsodi emberek egyrészt kreatívak, és hogy debrecenben másrészt mindent a borsodiak visznek a hátukon, ami jó. A gyűlésből természetesen ottalvós házibuli lett, így pontosan 168-ra kerekedett fel az elmúlt héten konstans ivással és mulatással töltött óráim száma.



A Hegyalja Fesztivál maga természetesen király volt, mint mindig. Egy álló héten keresztül röhögtünk, miközben jó zene szólt mindenfelől. A következőekben majd fogadjatok néhány életképet a fesztiválról.

Nincsenek megjegyzések: