2012. július 29.

Tizenkilenc éves korom utolsó napjaiban írtam egy listát. Egy listát mindarról, amit el kell érnem a harmincadik születésnapomig hátralevő kerek egy évtizedben. A lista tartalmaz tartalmaz sok hétköznapi és sok szokatlan álmot, vágyat, és még több tőrölmetszett baromságot; telis-tele tűzdelve tinédzserkori szenvedéllyel, naivitással és megalkuvást nem ismerő céltudatossággal.

A lista maga nagyon személyes és féltett reményeket őriz, így soha nem is adnám közkézre, az egyik pontját viszont most szeretném megosztani veletek.

Zöldfülű fesztiválozó voltam még ugyan, de azt a butaságot találtam kitűzni magam elé célul, hogy mire átlépem a harmadik ikszet, túl kell lennem a tizedik rockfesztiválomon. Mégpedig a hagyományos, egész héten ottlevős, ottalvós, sátorban és sárban dagonyászós módon.

Örömmel jelentem, hogy ezt ma - alig három és fél évvel a lista lezárása után - sikerrel teljesítettem.

Nincsenek megjegyzések: