2013. június 2.

Szóval az történt, hogy kaptam Nancytől egy ilyen tök király blogger díjat, ami nagyon jól esett.
Már csak azért is, mert még soha senkitől nem kaptam ilyesmit... ami mondjuk nem csoda, mert nem vagyok az a kifejezetten szorgalmas mintablogger, lássuk be.

Ennek most azonban vége, mert egyrészt elnyertem ezt a Best Blog díjat, - amit most jól ki is teszek ide a digitális dicsőségfalamra -, másrészt pedig mert újra itt a vizsgaidőszak, úgyhogy rátok zúdíthatom megint a nyűgömet.

A díj szabályai szerint nekem most tovább kéne adományoznom azt az én jelölteimnek, ezzel a lehetőséggel azonban nem élek, mert akiket olvasok, vagy megkapták már, vagy egyértelműen kifejezték, hogy nem érdekli őket az ilyesmi, vagy mindkettő.

PS: Nancy, valószínűleg én lennék inkább zavarban és produkálnék extrasystolékat az általad említett valószerűtlen helyzet előálltakor ;)

3 megjegyzés:

Mini Mom írta...

Háhá, még a végén zavarba jövök és akkor jönnek az extrák...:)

clark.kent írta...

Ne aggódj, mire én ezt elvégzem és tényleg betegek közelébe engednek, Te már MILF leszel :D

Mini Mom írta...

Wáháhá, de jó röhögtem most. :D