2013. július 3.

Agyfasz

A mai napom jó részét elrohangáltam. Leadtam az indexem a mikrobiológián, hogy írják alá a félévemet, holott - ahogy a dolgok most állnak - nem lesz időm vizsgázni belőle.

Ezután csináltattam tüdőröntgent és szereztem beutalót hepatitis titer meghatározásra, de mindkettőnek olyan az átfutási ideje, hogy egyik sem fog elkészülni időre, a nyári belgyógyászat gyakorlatomig. Nem mintha ez számítana, mert halványlila gőzöm sincs, hogy hol van az oltási és az egészségügyi könyvem.

Ezeken azonban nem idegesítem magam, mert egyelőre időm nagy részét az tölti ki, hogy a pathologia szigorlattól fosok, amit gyakorlatilag lehetetlen megtanulni annyi idő alatt, mint amennyi a rendelkezésemre áll. Patkó nélkül pedig évet kell ismételnem. Az élet szép.

Ez már egyértelműen az a fázis, amikor kávéval kelek és sörrel fekszem. Mostanában viszkikólával. 

Nincsenek megjegyzések: