2013. július 12.

Na, ki a negyedéves?

Bizony, én!


















Minden esély ellenére átverekedtem magam pathologia szigorlaton. Mindig sír a szám, hogy másoknak szerencséje van, és hogy jó tanár és jó tétel, meg amúgy is... csak én szopok állandóan.
De ma rájöttem: az univerzum az elmúlt években azért nem volt kegyes hozzám, mert erre a vizsgámra gyűjtögette minden jóindulatát.

Amire ma szükségem is volt, de megvan - negyedéves orvostanhallgató lettem. Nem mondom, hogy nem lesznek harmadéves tárgyaim, de lesznek ötödévesek is, úgyhogy mindent összevetve és kiátlagolva mégiscsak negyedikes leszek.

Ráadásul délután teljesen véletlenül belebotlottam Pintyébe is, aki pedig ötödévessé avanzsált ma, úgyhogy ennek örömére megittunk néhány sört, most meg megyek és átalszom legalább két teljes napot.

Today was a good day.

3 megjegyzés:

Mini Mom írta...

Gratu! :)

kai írta...

Szia!
Így ismeretlenül is gratulálok neked! Innen már minden könnyebben megy majd, legalábbis nekem így volt:)) Nagyon jó a blogod amúgy, bár csak most találtam ide, és csak 3 oldalt olvastam vissza de jókat derültem sok bejegyzéseden és tök fura deja vu nosztalgia érzés fogott le, és úgy tűnik mintha mindez évezredekkel ezelőtt történt volna meg velem pedig nem is. A bikémben a legjobb számomra hogy mennyire nem is emlékszem már rá. Asszem se etil alkoholt se glükózt nem tudnák rajzolni már :D
Üdv: kai - egy ex-medika

clark.kent írta...

Köszönöööm :D
Örülök, ha tetszik a blog. Látogass majd vissza bátran további agymenésekért ;))