2014. január 8.

Kötelezők röviden, avagy évértékelés és fogadalmak

Kétezertizenhárom nem volt a kedvenc évem, pedig reméltem, hogy az lesz.

Ezzel szemben már a január és a február is szenvedősre sikerült, hiszen a tavalyi téli vizsgaidőszakom sikeresebbik felét (kétharmadát) már decemberben letudtam. Aztán a március se lett jobb: életemben először hóban kellett szüliheteznem, ami alapból is lehangoló dolog tekintve, hogy az én szülinapom általában a jó időt is magával szokta hozni; ráadásul még meg is fáztam és fél tavasszal szarul voltam. Medikus kupán sem nyertünk (április), majd Kékeszöldszeműlány is úgy gondolta, hogy jobb neki nélkülem (május).

A júniusi-júliusi (vizsga)időszak ritka demoralizáló volt, bár végül legalább szerencsém lett a patkóval, a mikró viszont bennmaradt. A nyár maradékában egy percet sem pihentem, és ami igazán fáj a kis lelkemnek az az, hogy egyetlen valamire való fesztiválra, de még csak egy jó koncertre sem jutottam el. Szeptemberben elköltözött TG az albérletből, októberben pedig nagymamám az árnyékvilágból, de a november és a december is elég sűrűre sikerült. Ami azt illeti, még a szilveszteri buli sem volt benne életem top ötjében.

Ez így visszaolvasva elég lehangoló, de év közben azért nem volt ennyire borongós a helyzet, sok kis győzelmet arattam a hétköznapok csatáiban, amik valamennyire mindig feltöltöttek energiával.

De elég a búskomor nosztalgiából, most már Kétezertizennégyé a terep.

Újévi fogadalomként ezennel szokásomhoz híven meghosszabbítom a Man of Steel Project-et, mert még mindig van hova fejlődni. Tudjátok, a szokásos klisék: több mozgás, egészségesebb táplálkozás, kevesebb káros szenvedély. Azt is felvehetném a listára, hogy több halat fogok enni, ha tehetem, de ez igazából csalás volna, mert az utóbbi időben ezt már fogadalom nélkül is betartottam - gondoljatok csak a harcsapaprikáshoz fűződő újdonsült románcomra.

Azt tervezem továbbá, hogy indítok egy - valószínűleg titkos - blogot, ahova az év minden napján feltöltök egy - gagyi, okostelefonnal elkattintott, még az is lehet, hogy ocsmány szűrős alkalmazásos szűrővel súlyosbított - fényképet. Ez Titeket annyiban érint, hogy a jobbak és relevánsabbak időről időre kikerülhetnek ide is. Majd ne lepődjetek meg!

Na, hagyjuk a lelkizést, és gyerünk! A végtelenbe és tovább!

Nincsenek megjegyzések: