2014. január 25.

Mindig csak pont egy nap

Előrebocsátom, hogy minden kínom egyes egyedül abból a tényből fakad, hogy lusta vagyok. Higgyétek el, tudatában vagyok, hogy csakis engem terhel a felelősség. Egész egyszerűen arról van szó, hogy - bár lett volna időm bőséggel - nem kezdtem el idejében és elég serényen tanulni erre a vizsgára.

Frusztrációmat és kétségbeesett tehetetlenségemet csak tovább fokozza, hogy a gyávák megoldását sem választhatom: nem adhatom le az időpontot. A Neptun ugyanis csak a vizsga előtti munkanap 0.00 óráig enged vizsgát leadni, ami egy hétfői vizsga esetén azt jelenti, hogy csütörtök éjfélig kell meghozni a végső döntést. Ez persze nem volt meglepetés számomra, csak csütörtökön még nem akartam leadni a vizsgát.

De ez szerintem amúgy is gyökérség! Három nap alatt rengeteg dolog történhet... miért ne adhatnám le a hétfői vizsgámat szombat éjfélkor? Úgy értem, miért zavar egy elektronikus rendszert, hogy hétvége van-e vagy sem? Szinte az összes vizsgám szóbeli (ez is az lesz), még csak feladatlapot sem kell előkészíteni az adott intézetnek, ha esetleg ez lenne a problémájuk.

Na nem mintha a vizsga elhalasztása bármennyit is javítana a helyzetemen... van még ezen kívül három vizsgám, a vizsgaidőpontok pedig vészesen fogynak, úgyhogy egy esetleges bukás a többi tárgyamra nézve is kellemetlen hatással bírna.

Mit van mit tenni, véghez kell vinni a lehetetlent. Ha nagyon ügyes leszek, gyors és alapos, valamint csak egy-két órát alszom, akkor holnap éjszakára talán eljuthatok odáig, hogy már megint csak pont egy nap hiányozzon az eredményes felkészüléshez.

Nincsenek megjegyzések: