2014. december 2.

Mém!

Igen, mém. Mert már hihetetlenül régen volt utoljára, az idejét sem tudom pontosan. Ezt viszont megláttam Audrey-nál, megtetszett és szíves engedelmével be is nyúltam azon melegében. Na szóval...

1. Milyen irodalom tételt húztál érettségin?
Az aranyember és a romantikus irodalom stílusjegyei... vagy valami ilyesmit. A lényege legalábbis ez volt, de már nem emlékszem pontosan. Arra viszont igen, hogy mennyivel egyszerűbb lett volna, ha olvastam volna a könyvet. A kötlezők legalább felét elolvastam, és a többinek is adtam egy-két fejezetnyi esélyt, csak kevesen mentek át a rostán: sajnos mindig volt valami érdekesebb, amit éppen olvastam. De ügyes voltam irodalomból, úgyhogy megoldottam és ötöst kaptam.


2. Ennek hány éve is?
Ez egy felettébb illetlen kérdés... hat és fél éve, ha minden igaz.

3. Emlékszel a középiskolás osztályfőnököd nevére?
Természetesen.

4. OKTV?
Egyszer pusztán a peer pressure miatt megpróbáltam bioszból, mindenféle esély vagy felkészülés nélkül. Ha jobban belegondolok, ez már a mostani kalandozásaim előképe volt. Kihangsúlyoznám, hogy ekkoriban én még töriszakos voltam. Viszont töriből nem indultam, amiért utána meg is lettem szopatva... de hát ki akar töri OKTV-t nyerni, ha orvosira készül?

5. Milyen szakkörre jártál?
Gimiben már nem igazán jártam szakkörökre. Extraculliculáris tevékenységeim kimerültek annyiban, hogy a kézilabda csapat tagja voltam, valamint a foci házibajnokságban az osztályunk csapatkapitánya.

6. Hányas, és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás / cserkész / ministráns?
Bár egy paraszthajszállal a rendszerváltás előtt születtem, annyira azért nem vagyok öreg, hogy akár kisdobos, akár úttörő lehettem volna. A cserkészkedés kimaradt az életemből és szerencsére egyházi lószarokat sem kényszerítettek rám soha.


7. Mi volt a tisztséged az őrsödben?
Nem sokkal kevésbé militarista titulus, hogy a gimis tesiórákon én voltam a sportfelelős-helyettes. Ez számít?

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked osztálykirándulásról?
Kilencedikben hajnalig beszélgettünk néhány jófej osztálytársnőmmel; ez az éjszaka sok fontos gimis barátságot alapozott meg számomra, és nagy valószínűséggel hozzájárult ahhoz is, hogy ma már senki nem hiszi el, amikor bevallom, hogy szégyellős kisfiú voltam.
Vagy amikor néhány gyökér osztálytársam egy teafilter tartalmával próbált mindenáron beszívni. De ne bántsuk őket, ők ma már mind diplomás emberek, a társadalom krémjéből...

9. Milyen fakultációra jártál?
A fakultáció választás megintcsak fontos fordulópontja volt ifjonti életemnek. Ugye töris voltam, a magyar annyira nem érdekelt, a matekkal és a fizikával ki lehetett volna kergetni a világból, nyelvvizsgám már akkor is volt néhány, a bullshit tárgyakkal meg nem tudtam volna mit kezdeni, úgyhogy nem maradt más, mint a biológia. Azt kifejezetten szerettem és nagyon-nagyon jó volt a tanárom... egyetlen árnyoldala az volt, hogy kémia nélkül nem sok értelme volt, úgyhogy azt is felvettem. Mindemellett túl sok Doktor House-t néztem, és bumm, így lettem orvostanhallgató.


10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Dehogyis. Akkoriban még eminens diák voltam. Az egyetem már próbált tőlem szabadulni, de nem hagyom magam.

11. Ki volt az általános iskolás nagy Ő?
Óóó, hát volt sok... de odáig egyszer sem jutottam el, hogy a nevüket is megtudjam. Könyörgöm, ez még vastagon az iwiw korszak és a bugyinedvesítő személyiségem kifejlődése előtt volt.

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
Bevallom, volt egy Baljós árnyak poszterem.
Azóta viszont csak olyan menő dolgok vannak a szobámban, mint a szonikus csavarhúzó.

+1. Aztán intő, bukás volt-e?
Bukás soha: a mai napig sem igazán értem, hogy tud valaki megbukni gimiben vagy általánosban bármiből is. Más kérdés, hogy sokan biztos azt sem értik, hogy egyetemen hogy lehet, pedig azt már tökélyre fejlesztettem.
Egyszer viszont kaptam egy szaktanári figyelmeztetést, de az is csak amolyan kollektív büntetés féle volt, a fél osztály kapott, úgyhogy tiszta gáz vagyok ilyen szempontból.

2 megjegyzés:

audrey írta...

a Baljós árnyak nem is gáz! :D

mesy írta...

A Star Wars cool! És engedelmeddel lopom a kérdéssort, mert én már 8 éve (úristen, vén vagyok!!!) érettségiztem és jó buli lesz kitölteni :)