2014. december 28.

Miért nem lehet egy vizsgaidőszakom sem zökkenőmentes?

A Tanulmányi Osztály küldött nekünk egy e-mailt még a vizsgaidőszak előtt, hogy figyeljünk oda, hogy a vizsga jelentkezés és lejelentkezés rendjét hogyan fogják megvariálni és átláthatatlanná tenni a december végi ünnepnapok és munkanap-átrendezések. (Mondjuk még mindig fel nem foghatom, hogy egy elektronikus rendszernek miért fáj, ha ünnepnap van.)

Mellékeltek is egy táblázatot, amiben feketén-fehéren leírták, hogy a 30-án, kedden esedékes gastroenterologia vizsgámat 23-án éjfélig tudom leadni és én ezt tudomásul is vettem. Bár nem igazán értettem, hiszen a szabályok értelmében máig lehetne, de a TO szava szent, ügyködésükben nem érdemes logikát keresni.

Nem állt szándékomban leadni a vizsgámat, csak úgy odakattintottam... szoktam ilyet. Tudjátok, olyan ez, mint amikor egy padra ugyan ki van írva, hogy frissen mázolták, de az ember leküzdhetetlen késztetést érez, hogy összetapicskolja és saját tapasztalatai útján nyerjen bizonyosságot az festék frissességét illetően: más tudni, hogy nem adhatom le a vizsgát és megint más, ha a Neptun mondja az arcomba, hogy nem adhatom le, el kell mennem és kész.
Valahogy valóságosabb lesz tőle a dolog.

Erre ahogy odakattintottam, hát nem leadtam a vizsgát? De ez még a kisebbik baj; a nagyobbik az, hogy valaki kapott a lehetőségen és fel is vette a helyemet. Úgyhogy most szar van a palacsintában és vadásznom kell magamnak egy másik helyet - lehetőleg minél hamarabb, hogy ne boruljon az összes időpontom.

Hogy mi a tanulság?
Legfeljebb csak annyi, hogy a Tanulmányi Osztályon inkompetens barmok dolgoznak, akikben nem szabad megbízni és annyi, hogy ne játsszatok a Neptunnal, ha nincs dolgotok vele!

2 megjegyzés:

E. D. írta...

Ugyanígy jártam előző félévben. :D Azóta tudom, hogy nincs olyan, hogy nem lehet leadni egy vizsgát, akármit is mondanak az állítólagos hozzáértők.

Kriszti írta...

Ó, dehogy nincs. Akkor, amikor az előzetes tájékoztatás szerint még 1 teljes óráig le lehetne adni, és megpróbálod, de láss csodát, addigra már lezárt a Neptun. Szóval alapszabály: a Neptun mindig úgy működik, hogy jól kiszúrjon a hallgatókkal:)