2015. február 15.

Previously on Szuperbalázs's incredible adventures

Bocsánat, hogy kicsit eltűntem, elég sűrű hetem volt.

Dióhéjban annyi történt, hogy - még most sem hiszem el, de - sikeresen túl vagyok a TDK konferencián, ami örömteli.

Ráadásul amikor készülődtem, azt vettem észre, hogy az öltönynadrágom övét a szokásosnál egy lyukkal beljebb kell húznom annak érdekében, hogy ne essen le rólam. Ez még örömtelibb.

Ugyanakkor viszont rá kellett döbbennem, hogy az ügyintéző a tanulmányi osztályon már fejből tudja a nevem, annyi baj van velem. Ez a legkevésbé sem örömteli.
Irántam érzett szeretete valószínűleg a következő epizódok során sem mélyül majd el, hiszen még nem kaptam vissza az indexem az egyik balfasz intézettől, így leadni sem tudom a határidő lejárta előtt. A következő évadban mintadiákká avanzsálok, ígérem.

Ja, meg persze órákra jártam a héten, hiszen nálunk már bőven szorgalmi időszak van. Ezt csak azért teszem hozzá, mert én csak most döbbentem rá, hogy a mugli iskolákban ez nem így van.

Nincsenek megjegyzések: