2016. január 4.

Rovarkaland

Hogy is kezdhetnénk szebben az évet, mint egy rovarkalanddal? Dorka ugyanis olykor váratlan, véres viadalokba keveredik a szobájába tévedő ízeltlábúakkal, a csaták krónikáját pedig általában meg is osztja velem facebook-on. Egy ilyen epikus küzdelem átirata következik:

- Győztem. Eltereltem a figyelmét és bamm!
- Mivel lehet elterelni egy poloska figyelmét?
- A lámpán mászott, lekapcsoltam. Megijedt, én meg lefújtam légfrissítővel, amitől leesett.
- És bamm?
- És seprőnyél végére tekert vécépapírral, papuccsal és további légfrissítővel segítettem az exituszát.
- Zseniális vagy.
- Egy hős!
- Más megoldotta volna egy zsebkendővel... de neked van stílusod.

Taláb mondanom sem kell, a harc és a seprőnyélre tekert vécépapír emlékét azóta is dalok őrzik.

Nincsenek megjegyzések: