2012. szeptember 22.

Az elmúlt hét mérlege: műtéttanon sebészi varrat technikákat és csomózást tanultam. Hála az égnek - a papírformának megfelelően - van kézügyességem hozzá.
Belgyógyászaton anamnesist vettem fel, amiről sokkal többet nem mondhatok, hiszen köt az orvos(tanhallgató)i titoktartás. Az idős és nem ritkán korlátolt emberekkel való beszélgetés határozottan a sebészet oldalára billenti a mérleget.

Leginkább a pathologia gyakorlattól tartottam, mert attól tartani szoktak az emberek, ráadásul az évfolyamom minden csoportjából ájult már el legalább egy-két ember és tucatjával mentek ki levegőzni.
Örömmel jelenthetem, hogy az én csoportom kemény: senkinek nem akadt ilyen jellegű problémája; és a szag sem túl vészes, többnyire csak vérszag. A bélmosás mondjuk más téma...

Nincsenek megjegyzések: