2013. szeptember 2.

Szeptember. Immár hivatalos: idén nyáron egyetlen árva napot sem pihentem.
A vizsgaidőszak utolsó napján nagy nehezen befejeztem a vizsgáimat, aztán kapásból egy három hetes belgyógyászat gyakorlat következett - Campus fesztivállal és a Hallgatói centrum kifestésével nehezítve. Alighogy a kórházból szabadultam, még aznap indultam is a Nindzsákkal nyaralni. Azt azt követő másfél hétben nem lett volna semmi dolgom, csakhogy Miskolc és Debrecen között ingáztam és gólyatábort szerveztem, az utóbbi két hétben ugye meg a gólyatáborban voltam.

És ez a hét sem a pihenésről fog szólni: holnapután indulok felezőtáborba (ismét Tokajba, ami egyet jelent a harcsapaprikással, juhú!), ahonnan szombaton haza esve még az érettségitalálkozómra is hivatalos vagyok. Vasárnap nyitóbuli, hétfőn pedig kezdődik a negyedév...

Nem azt mondom, hogy öreg vagyok én már ehhez, mert nem - de könyörgöm, egyetlen tespedős, semmit nemcsinálós, a puszta létezésemmel az entrópiát segítős hét olyan nagy kérés lett volna? 

Nincsenek megjegyzések: