2014. augusztus 19.

Konklúziók

Egy poszt erejéig visszatérnék az idei nyári gyakorlatomra, hiszen még nem vontam le a nagy és fontos konzekvenciákat. Figyelitek, hogy mennyi szofisztikált szót ismerek arra, hogy következtetés? :D

1. A műtőben mindenki szép. De tényleg! A sapi és a maszk miatt mindenkinek csak a szeme látszik ki, így semmilyen furcsa arcszerkezet vagy frizura nem tereli el a figyelmet az azokban csillogó értelemről.
Az emberi szem alapvetően is gyönyörű, de hatványozottan érdekes tud lenni, ha az arcról alkotott ösztönös benyomások és előítéletek nem homályosítják el az ember ítélőképességét.
Ezt a jelenséget főleg olyan emberek esetében figyeltem meg, akiket hamarabb láttam maszkban, mint maszk nélkül - ami egy ott dolgozó orvossal nyilván nem nagyon esik meg, de gyakornokként azért előfordulhat.


2. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy nekem a manuális szakmák terén van keresnivalóm. Az eddigi pályafutásomat tekintve, azt hiszem, mindannyian megegyezhetünk abban, hogy mindenki jobban jár, ha a vér-agy gát vér felőli oldalán maradok.

Nincsenek megjegyzések: