2015. január 20.

4/2

Na, tegnap csak bedaráltam végre a gastroenterologia-t is. Négyesre.

Reggel úgy indultam el - másfél óra alvás és egy full kómás, halálmegvető, fél szemmel a has fizikai vizsgálatáról szóló videót néző borotválkozás - után, hogy a gastro résszel nem lesz gáz, csak ne húzzak szar anyagcsere tételt.
Jellemző az emberi természetre, hogy ennek ellenére ki már úgy jöttem, hogy akár ötös is lehetett volna, ha nem gonoszkodnak velem a gyakorlati vizsgán. Mindig csak a telhetetlenség.

Pedig májat kellett vizsgálnom, ami nem hogy megy, de hobbi szinten is űzöm...
Mindegy, így megy ez, nagyon jó nekem ez a négyes. Főleg, hogy amúgy szar anyagcsere tételt húztam, csak végül sikerült belőle várat építeni.

Ennek örömére Lyndsy Fonseca újfent rádöbben, hogy mennyire bugyinedvesítően jól áll nekem a fehér köpeny és a fonendoszkóp - főleg, ha inggel és nyakkendővel egészül ki - és megkérdezi, mit csinálok este. Mindeközben reménykedik, hogy őt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogyan ne felejtsük el, milyen sorrendben következnek egymás után a bélszakaszok (duodenum, jejunum, ileum)? - A választ megtudhatjátok DJ Ileum-tól
:P