2015. január 12.

Főztem toroskáposztát

És finom lett. Na nem annyira, mint nagymamámé, de hát először főztem ilyet.
Ezzel nagyjából össze is foglaltam az eddigi idei teljesítményemet. Még mindig nem kaptam magam össze annyira, hogy megcsináljam az eredetileg december harmincadikán esedékes vizsgámat, de persze más értelmes dolgot sem csináltam azóta. Ezen változtatni kell, mert lassan elfogy a vizsgaidőszak, és lenne más dolgom is bőven.

Mondjuk legalább a szilveszteri buli kellőképpen betegre sikeredett, ez mindenképpen pozitívum.


Ami az újévi fogadalmakat illeti, ezúttal nem bocsátkozom ilyen marhaságokba. Régen sem szerettem őket és az utóbbi pár évben sem igazán jöttek be. Legfeljebb csak annyit mondok, hogy igyekszem a lehető legtöbbet kihozni Kétezertizenötből.

2 megjegyzés:

Bryan írta...

Hajrá, úgy legyen, sikerekben gazdag új évet kívánok! :)

clark.kent írta...

Köszi szépen!
Viszont kívánom! :)